torsdag 17 september 2015

Nytt i bokhyllan - Bokhaul #2

På senaste tiden har jag fått några böcker och idag tänkte jag berätta lite om dem.

Först så har jag fått två nya böcker från Iduns förlag. Dolda tecken, av Emma Askling och Voodokvinnans hemlighet, av Åsa Öhrnell. Jag har läst en bok av Emma Askling tidigare, Det övergivna huset och den gav jag 5 av 5 ugglor i min recension som du kan läsa här. Så jag hoppas att den här boken också är bra! Den verkar vara lite övernaturlig så det ska bli spännande att läsa den. Voodookvinnans hemlighet verkar vara en deckare, så den är jag också spänd på att läsa. Inom en snar framtid lovar jag att berätta om böckerna i en recension.


 
En bok fick jag som e-bok, En annan Abbe av Katarina Kieri. Det är en fristående fortsättning på Vero hit och dit som jag har recenserat tidigare. Den här boken handlar också om Markus, Vero och Abbe och mer om den får du läsa i min recension.

 
Manifest för hopplösa av Åsa Asptjärn är en ny bok om Emanuel Kent. Jag har läst och recenserat Konsten att ha sjukt låga förväntningar. Den tyckte jag var väldigt bra så jag hoppas att den här också är det.




Det ska bli jätteroligt att läsa de här böckerna och jag kommer givetvis att recensera dem alla här på bloggen. Så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar