onsdag 4 juni 2014

Sommarlov och sommarböcker

Imorgon får jag äntligen sommarlov och det ska bli skönt!

Jag har varit på biblioteket och lånat några sommarböcker inför sommaren. Det blev några fler än vad jag hade tänkt mig. Men så blir det alltid, det finns så många bra böcker på biblioteket! Det går inte att gå in där utan att låna någonting.

Det här är de böcker jag kommer läsa i sommar och det kommer komma recensioner på dem också:


  • Klass 7B - Sommaren före sjuan, av Pernilla Gesén
  • Förr eller senare exploderar jag, av John Green
  • Consttables & Toops Kistor och kransar, av Gareth P. Jones
  • Systrar i jeans, av Ann Brashares 
  • Lex bok, Sara Kardefors
  • Flyga högt, av Katarina von Bredow
  • Sorgfjäril, av Ingerlin Angerborn



Jag vill också tipsa om att ni ska vara med i en tävling om att vinna ett bokpaket och det kan ni läsa om här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar