söndag 25 september 2016

Tävling: Vinn boken Skriv om och om igen

Idag kommer jag med ett riktigt spännande inlägg! Det är nämligen så att jag ska lotta ut ett exemplar av Ylva Karlsson och Katarina Kuicks fantastiska bok Skriv om och om igen till någon av er! Det är en superdunderfantastisk (nytt ord?!) bok FYLLD med skrivövningar för alla tillfällen. Den här boken är bra, fin och användbar för alla som älskar att skriva och jag vill verkligen att fler ska upptäcka den!

För att delta i tävligen ska du:

1. Skicka ett mejl till mig,
agneslindholm01@gmail.com där du svarar på frågorna:
Vad är det bästa med att skriva enligt dig? Vilket är ditt bästa skrivtips?
Skriv gärna, Agnes bokblogg tävling, i ämnesraden.

2. Tipsa gärna om tävlingen i din blogg eller på andra sociala medier. Skicka med länk eller namn på t.ex instagram i mejlet. Tagga inlägget med #agnesbokbloggtävling så att jag hittar det. använd gärna bilden nedan. 


3. Om två veckor, söndagen den 9/10 drar jag en vinnare! Jag publicerar då ett inlägg på bloggen där jag skriver vem som vinner och kontaktar personen i fråga via mejl.

Hoppas att just du vill delta i tävlingen! Lycka till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar