onsdag 1 oktober 2014

Läst i September

Jag har läst 4 böcker under september. Lagom mycket men, det har varit många bra böcker, vilket var ganska länge sedan känns det som. Jag har också läst några noveller men de räknar jag inte som böcker. Om dem kan du läsa här.

Jag läste först "Flickan vid glastornet" av Erika Vallin och det var så kul att läsa den för det kändes som att det var jättelänge sedan jag läste en så här bra bok. Om du vill läsa min recension på boken så finns den här.

"Är du dum på riktigt" av Boel Werner var inte den bästa boken jag läst men ändå helt okej. Jag gjorde ingen recension på den.

"Vero hit och dit" blev nästa bok och här kan du läsa min recension.

Här om dagen läste jag ut "Brandkårsmysteriet" av Martin Widmark som är en ny Lassemaja bok. Den var också bra och det kommer en recension snart.

"Flickan vid glastornet" var absolut den bästa boken och jag tror att jag kommer läsa de andra två delarna i trilogin Speglarnas hemlighet i oktober. Jag kommer nog också att läsa en ny bok av Katarina Mazetti och sedan får vi se vad det blir mer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar