torsdag 26 juni 2014

Saker jag gillar/älskar med böcker och läsning

Jag skulle till biblioteket här om dan och lämna böcker... Det var väldigt många böcker och de var väldigt tunga... Då kom jag på att jag skulle göra ett blogginlägg där jag skriver saker som är bra och dåligt med att gilla böcker och att läsa.


Saker som är bra och jag gillar/älskar med böcker och allt som har med läsning att göra:

  • Man får mycket nytta av att man är bra på att läsa i skolan
  • Man kan läsa var som helst, när som helst och hur som helst
  • Det kostar ingenting eftersom att du kan låna böcker på biblioteket
  • Jag älskar känslan att gå in på ett bibliotek och känna lugnet och tänka på allt spännande som alla böcker innehåller
  • Jag älskar känslan att ha en hel hög med bra böcker som jag vill läsa
  • Jag älskar känslan att gå in på ett bibliotek och hitta massa böcker som jag vill läsa
  • Jag älskar att ha en lång lista med böcker som jag vill läsa


Dåliga saker med böcker och att gilla att läsa:

  • Böcker är tunga och jobbiga att bära ( i alla fall om du har många och/eller tjocka )


Hoppas ni har en bra sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar